> Home

Arhiva

CIG România şi-a extins echipa proprie de vânzări, numărând peste 150 de consultanţi de asigurări
înapoi

14 aprilie 2011

CIG România şi-a extins echipa proprie de vânzări, numărând peste 150 de consultanţi de asigurări

CIG România şi-a mărit echipa proprie de vânzări, astfel compania are în prezent 14 directori de agenţie, 44 de manageri şi peste 150 de consultanţi. De asemenea, CIG România este prezentă prin 14 agenţii în Bucureşti şi în principalele oraşe din ţară.

„Am pus bazele unei echipe de consultanţi formată din oameni perseverenţi, care au încredere în forţele proprii şi doresc să ofere plus valoare pe piaţa asigurărilor de viaţă din România”, a spus Elena Tutunaru, National Sales Manager CIG România. „De aceea vom investi în consultanţii noştri prin programe de training, oferindu-le posibilitatea de a promova rapid în cadrul companiei şi de a-şi forma şi dezvolta o carieră solidă în domeniul asigurărilor.” 

„În ultimul timp industria de asigurări de viaţă este privită diferit, atât de potenţialii clienţi, cât şi de cei care îşi doresc o carieră în acest domeniu. Într-o perioadă dominată de instabilitate financiară, clientul pune accent pe o mai bună administrare a veniturilor şi pe siguranţă suplimentară fie personală, fie pentru familie. 

Totodată consultanţii în asigurări doresc să devină specialişti şi să acţioneze ca nişte consilieri pentru clienţi. Rolul lor este de a evalua nevoile clienţilor legate de protecţia personală sau a familiei, de a propune produsele de asigurare care satisfac cel mai bine aceste nevoi şi de a le prezenta opţiunile de investiţii pe termen mediu sau lung.” 

Obiectivele companiei sunt ca, până la sfârşitul primului semestru, echipa CIG România să fie formată din aproximativ 300 de manageri şi consultanţi. De asemenea, pentru cel de al doilea semestru, CIG România îşi propune să deschidă alte agenţii în ţară. 

„Strategia de dezvoltare o vom construi în funcţie de realităţile pieţei. Punem un accent deosebit pe calitatea consultanţilor noştri, pentru că vrem să avem o echipă de vânzări performantă. Şi, nu în ultimul rând, ne uităm la calitatea produselor pe care le avem în portofoliu, pentru că vrem să oferim produse atractive pentru clienţi”, a concluzionat Elena Tutunaru.

Acest articol aparține următoarelor categorii: Informații despre asigurări