> Home

Arhiva

CIG Pannónia Life Insurance Plc şi-a dublat cota de piaţă
înapoi

24 februarie 2011

CIG Pannónia Life Insurance Plc şi-a dublat cota de piaţă

Informaţiile pentru 2010 publicate de către Asociaţia Companiilor de Asigurări din Ungaria (MABISZ) arată că sectorul maghiar al asigurărilor de viaţă şi-a mărit din nou veniturile printr-o creştere de 50% a poliţelor de asigurare de viaţă cu prime eşalonate. CIG Pannónia Life Insurance Plc a vândut noi poliţe în valoare de 10,3 miliarde HUF, reprezentând 16,4% din totalul vânzărilor înregistrate în sectorul asigurărilor în 2010. Conducerea companiei aşteaptă continuarea creşterilor de piaţă şi apariţia unor noi oportunităţi de afaceri în anul financiar 2011.

Creştere susţinută a numărului de clienţi pe piaţa asigurărilor de viaţă

Companiile de asigurări de viaţă au vândut în 2010 poliţe noi în valoare de 62,8 miliarde HUF, cu 51,5% mai mult, faţă de 41,5 miliarde HUF în 2009. Cu o valoare a vânzărilor de 10,3 miliarde HUF, cota de piaţă a CIG Pannonia Life Insurance Plc a fost de 16,4% în ce priveşte noii clienţi.

Veniturile din prime din nou în creştere

Creşterea de 7,8% a veniturilor din prime pe piaţa asigurărilor de viaţă şi volumul total rezultant al vânzărilor de 442 de miliarde HUF au fost efectul măririi cu 25% a vânzărilor de poliţe de asigurări cu prime unice. Veniturile din prime ale CIG Pannonia Life Insurance Plc, de 25,8 miliarde HUF anul trecut, au crescut cu 113%, dublând cota de piaţă a companiei de la 2,9% la 5,8%.

Produsele de investiţii în asigurările de viaţă conduc în continuare piaţa

Polițele de asigurări de viață de tip unit-linked au continuat să conducă vânzările pe piaţă, cu o cotă de 83,7% anul trecut, crescând cu 76% faţă de 29,8 miliarde HUF în 2009 la 52,5 miliarde HUF în 2010, în ce priveşte noii clienţi. CIG Pannónia Life Insurance Plc a avut o cotă de 19,4% pe această piaţă, cu un volum de vânzări de 10,2 miliarde HUF. Veniturile totale ale pieţei de asigurări unit-linked au crescut cu aproximativ 6% până la 266,8 miliarde HUF, din care cota companiei a fost de 9,6% cu 25,7 miliarde HUF în venituri din prime.

Accentul pe poliţele de asigurare de viaţă cu prime eşalonate

Pe piața produselor de asigurări de viaţă cu prime eşalonate, care permit ca veniturile din prime şi profitabilitatea să crească durabil pe termen lung, veniturile din sectorul asigurărilor de viaţă au fost anul trecut de 274,8 miliarde HUF. Portofoliul CIG Pannónia Life Insurance Plc de produse cu prime eşalonate a crescut cu 150%, până la 15,4 miliarde HUF.